DREAMTRIPS LOCAL GY. I. K.

 

Mi az a Worldventures?

A Világ legnagyobb privát utazási klubja. Több, mint 1,000.000 család a tagja a világon.

Hány országban tevékenykedik a DreamTrips?

Jelenleg 30 országban.

Mióta létezik a Worldventures?

2005 óta.

Mi a DreamTrip Rewards (Jutalom) Program?

A DreamTrips tagság a felhasználóink számára egy izgalmas utazási-, szórakozási- és étkezési lehetőséget kínál. Tagjaink DreamTrip-Pontokat gyűjtve élhetik át exkluzív és autentikus helyi éttermek vendégszeretetét, illetve különböző eseményeket, koncerteket.

Így működik: A klubtagok, akik privilegizált partnereinknél pénzt költenek, plusz pontokat kapnak, melyeket a következő DreamTripjükre költhetnek. 1Pont = 1 USD

Mi az a DreamTrip-Pont?

A DreamTrip-Pont egy virtuális fizetőeszköz, része a DreamTrips Rewards programnak. A felhasználóink pontokat gyűjtenek, miközben vásárolnak az utazási termékeink közül, továbbá ha a DreamTrips Local partnereinknél költik a pénzüket. Vásárlásaikkal akár „be is ehetik magukat” a következő nyaralásukra, mert az ezekből származó pontokat fel tudják használni utazásra.

Mibe kerül a DreamTrips Local partnerség az étteremnek?

A kedvezmény mértékébe, de csak abban az esetben, ha volt nála általunk küldött fogyasztás. Az étterem kalkulál egy adott %-os hozzájárulást a nála elköltött nettó fogyasztás árából (adók és szervizdíj nélküli ár), amit a WorldVentures saját forrásból megdupláz. A felhasználók teljes árat fizetnek a partnernél, és DreamTrips-Pontokat kapnak a nettó fogyasztási összeg (adók és szervizdíj nélküli ár) után. Minél nagyobb %-os a hozzájárulás, annál vonzóbb, azaz annál nagyobb forgalmat bonyolít az étterem.

Miért? Pl: Az étterem DreamTrips-Pontokat ajánl az esti étkezésekre. A klubtag megérkezik a családjával és 100 USD-nak megfelelő összeget költenek étkezésre és italra (adók és szervizdíj nélkül). Az étterem ajánlata szerint aznap estére 15%-os hozzájárulást ad a DreamTrips App

on keresztül. Azaz 15 USD összegben kap az utazó DreamTrips-Pontot, amihez a WorldVentures ad további 15 USD-nak megfelelő pontot. Így a felhasználó a nettó fogyasztás 30%-át (30USD) gyűjt be DreamTrips-Pontokban.

Van-e valamilyen előzetes költsége az étteremnek?

Nincs. A DreamTrips Local igazi „teljesítmény alapú” modell, csak azután és annak arányában fizet az étterem, miután és amennyit a Dreamtrips-tagok fogyasztottak a vendéglátó egységben.

Bármi egyéb folyamatos költség?

Nincs. A DreamTrips Local „teljesítmény alapú” modell. Az étterem a tárgyhónap végén egy összegben térít a WorldVentures felé, miután megkapta a reklámköltségről írt számlát és a részletes kimutatást minden DreamTrips tag fogyasztása és számlája után.

Mennyi legyen a kedvezmény?

Minimum15%, a maximum nincs megszabva. Az étteremre bízzuk a saját brand-je építésének folyamatát. Nem célunk, hogy a vendégek csak kupon, vagy akció miatt térjenek vissza.

Kell erre külön képezni az étterem személyzetét?

Nagyon egyszerűvé tesszük. Nincs külön tréning, kupon vagy alkudozás. Fizetéskor a számla megérkezik, a DreamTrips Klubtag készít róla egy fotót a mobiljával. A felszolgáló a számla mellé mellékeli az étterem saját (WorldVentures által biztosított) kinyomtatott QR kódot. A vendég ezt is lefotózza. A felszolgáló ezután leolvassa, majd „leokézza” a számlaösszeget a mobiltelefonos applikációnkban. Ennyi! Nem több, mint a bankkártyás fizetési folyamat.

Minden egyes hónap végén, az étterem kap egy részletes kimutatást az összes, klubtagjainknak felszolgált fogyasztásról, a számlákról és egy reklámköltség számlát: amely azt az összeget tartalmazza, mellyel az étterem az adott napokon hozzájárult a DreamTrips programhoz.

Vannak kuponok?

Nincsenek. A klubtagjaink az éttermet a saját DreamTrips MobilApp-juk segítségével ismerik meg.

Az étteremnek kell-e valamilyen új technológiát vásárolnia, letöltenie bármilyen Applikációt, vagy fejlesztenie a saját kiszolgáló rendszerét?

Nem. A rendszereink között nincs interferencia, így nem kell vásárolnia és nem kell telepítenie semmit az étteremnek. A személyzet kiképzése pedig kb. 5 percet vesz igénybe. A technológia a DreamTrips Tagok mobil Applikációján keresztül működik.

Ki érkezhet így az éttermembe?

Helyi DreamTrips Klubtagok és azok a más országokban élő tagok, akik üzleti vagy szabadidős tevékenységeik miatt a városba érkeznek. Bármelyik Klubtagunk, aki letöltötte a MobilApp-ot lehet vendég a családjával és/vagy a barátaival.

Honnan tudja az étterem, hogy DreamTrips Klubtag érkezett?

Klubtagjaink tudatni fogják, főleg, ha valamilyen extrát, különleges szolgáltatást, VIP szervizt is tartalmaz a nekik szóló ajánlat. Más esetben a felszolgáló nem tudja addig, amíg a QR-kód elkérése, beolvasása és a pontok bevitele meg nem történik.

Klubtagjaink közösségi emberek és gyakran jelennek meg nagy társasággal. Szeretnek képeket készteni magukról az ottlétük során, melyet szívesen megosztanak a közösségi médiában. Ezáltal további „ingyen reklámot” kap az étterem.

Mi a garancia, hogy a vendég valóban DremTrips Klubtag?

Csak aktív Klubtagjaink tudják a DreamTrips MobilApplikációt használni. Maga az App-ba bejelentkezés (Tagsági szám és jelszó kell hozzá) és az étterem kilistázása a hitelesítési folyamat.

Hogyan hirdetheti magát az étterem nálunk?

Az étterem megoszthatja az összes információt a brandjéről, a kínálatáról, és a tagoknak szóló különleges szolgáltatásokról, amennyiben lesz ilyen. Ezek az információk megjelennek a DreamTrips Mobil Applikációjában. Az adott városban élő, vagy éppen ott tartózkodó összes tagunkhoz ezek az információk azonnal eljutnak. Sosem kérünk a partnereinktől márkaromboló leárazásokat.

A vendégek értékelik az éttermet?

Igen. A folyamat végén a DreamTrips Klubtagjainknak lehetőségük van pontozni a szolgáltatást, egy 1-5-ig terjedő skálán.

Ezek megjelennek valahol?

Klubtagjaink megoszthatják élményeiket a közösségi médiában (pl. Facebook) és a DreamTrips MobilApp-on keresztül is, a teljes közösségünk felé. Ezt az információt azok is látják, akik nem tartózkodnak az adott városban.

Pontosan mi az a DreamTrips MobilApplikáció, és hogyan működik?

A DreamTrips MobilApplikáció egy, kizárólag a DreamTrips Klubtagok számára készült, okostelefonra letölthető mobilalkalmazás. Ahhoz, hogy használni tudja, a Klubtagnak be kell jelentkeznie a saját App-fiókjába. Ez biztonságos és bizalmi kapcsolat, pozitív életszemléletű emberek között, akik világszerte élnek, és kellemes élményeket gyűjtenek az életükbe.

Az App-ban utazásokat, nyaralásokat tudnak foglalni, új célpontokkal bővíthetik a bakancslistájukat, felfedezhetnek minden városban különleges helyi ajánlatokat és megoszthatnak képeket-videókat egymással. Ez az innovatív alkalmazás lehetővé teszi a felhasználók egymás közti kapcsolódását, élményeik megosztását és ezek globális kiteljesedését is.

Hány letöltésnél jár a DreamTrips MobilAplikáció? Hányan használják jelenleg?

500.000+ család világszerte.

Hogyan működik a QR-kód?

Az étterem kap tőlünk egy saját QR-kódot. A kinyomtatott QR-kódot a felszolgáló fizetéskor kérésre az asztalhoz viszi. Ott azonnal hitelesíti (leokézza az Appban) a nettó fogyasztás összegét és a jóváírandó pontokat.

Alkalmazhat az étterem változó kedvezmény-százalékokat különböző napokon?

Igen, a hét minden napja külön állítható. Bármennyi hozzájárulás ajánlható 20%-tól, bármikor, ahogy az üzleti terv és az étterem érdeke megkívánja.

Ajánlhat az étterem különleges ételeket, vagy extrákat a DreamTrips Tagoknak?

Igen. Világszerte már sok partnerünk kínál különleges élményeket, vagy kiszolgálást Klubtagjaink legnagyobb örömére, ezzel is VIP érzést csempészve a szolgáltatásába (pl. valami előétel vagy egy kör aperitif, valami speciális ajándék az étlapról, egy személyes üdvözlés a séftől, stb.)

Betehet az étterem saját, külön felhasználói feltételeket az ajánlatába?

Igen, ezek is megjelennek a MobilApplikációban.

Mi ebből az étterem haszna?

A DreamTrips Local egy egyedi, és kockázatmentes program. Az üzletet megjelenítjük a világ egyik legnagyobb, és leggyorsabban fejlődő turisztikai közösségében.

Egy egész étteremlánc is csatlakozhat?

Igen. Akár különleges megállapodás is köthető a felhasználói szerződésben, kitérve arra, hogy melyik vendéglátó egység, a hét különböző napjain, milyen speciális ajánlatokkal, pl. milyen VIP extrákkal kedveskedik a DreamTrips Klubtagoknak.

 

Hány hasonló ízvilágot, és azonos hozzájárulást (kedvezményt) kínáló étterem kerülhet be egy adott városban az Applikációba?

Kiemelten odafigyelünk, hogy a felhasználóink részére a világ konyháinak széles palettáját kínáljuk, beleértve a visszatérítés mértékét is. Úgy gondoljuk, ez szolgálja legjobban az

éttermek érdekeit is, egyben megteremti a minőségi kínálatot, valamint csökkenti az árversenyt. Ez felel meg legjobban a Klubtagjaink igényeinek is.

 

CSATLAKOZÁS ÉS FIZETÉSI FOLYAMAT

Hogyan regisztrálhat a DreamTripsLocal rendszerébe az étterem?

Kereskedői Támogató csapatunk továbbít egy formanyomtatványt a partner felé a HelloSign felületen, beépítve egy biztonságos elektronikus aláírási felületet. Ehhez nem szükséges az étteremnek a HelloSign-ra regisztrálnia. A PDF-ként érkező nyomtatvány, kitöltés és aláírása után visszaküldhető.

Szerződéskötés után mikortól működik?

Amint megkaptuk az aláírt dokumentumot, 3-5 nap múlva már meg is jelenik a vendéglátó egység az Applikációnkban.

Mi történik ez alatt a 3-5 nap alatt?

Amint a jelentkezést jóváírjuk, küldünk egy bemutatkozó email-t a Kereskedői Támogató csapatunktól, benne a speciális QR-kóddal. A vendéglő partner kap egy részletes leírást, lépésről-lépésre szemléltetve, hogyan működik a fizetés és jóváírás folyamata.

Milyen adatokra van szükség a megállapodás megkötéséhez?

Név, cím, adószám, a cég-nyilvántartási száma, továbbá az ajánlat részletei (VIP kiszolgálás, speciális feltétel, ajánlatok, stb.), százalékos hozzájárulás (kedvezmény) a programhoz a hét különböző napjain, melyeken a szerződés Felhasználói Feltételei érvényesülnek.

Milyen hosszú időre szól a megállapodás?

12 hónap, utána kölcsönös megelégedettség esetén folyamatos.

Változtathat-e az étterem menet közben, pl. melyik napokon, milyen hozzájárulást (kedvezményt) kínál az ajánlatában?

Igen, a program nagyon rugalmas. Bár figyelembe kell venni, hogy néhány napig eltart az új információ közzététele az applikációban. A szabály: havonta max. 2 alkalommal történhet változtatás, a felhasználói élmények kiteljesedése és a csalódások elkerülése végett.

 

 

Mi az eljárás, ha az étterem ki akar lépni?

Szükségünk van egy lemondó nyilatkozatra, 30 napos felmondási határidővel (Pl. ha a partner november 1-től nem kíván az Applikációnkban jelen lenni, akkor a felmondó nyilatkozatát szeptember 30-ig el kell juttatnia hozzánk). Nincs büntetés, bármikor visszamondható a megállapodás. Eltávolítjuk az éttermed a DreamTrips Applikációból és egy záró kimutatást küldünk.

További kérdések esetén, vagy ha segítségre szorulna az étterem, van-e valamilyen vevőszolgálat, ami elérhető?

Igen, vevőszolgálatunk várja a hívásokat különböző nyelveken és időzónában. Minden szerződött partnerünk megkapja az elérhetőségeket.

Honnan tudja az étterem, hogy hány DreamTrips Klubtagot szolgált ki?

Minden hónapban megküldjük a részletes kimutatást a klubtagjaink által fogyasztott összegekről, melyek a programban szerepelnek.

Milyen gyakran jön ilyen kimutatás?

Havonta egyszer.

Hogyan fizet az étterem a WorldVentures felé?

Az Automatic Cleaning House (AHC) egy hálózat, mely az elektronikus fizetési folyamatokat kezeli az Egyesült Államokban. Ezt a fizetési formát használjuk. Amennyiben szükséges, ennek használatát is bemutatjuk.

Fontos: A partner ACH számlájáról, automatikus levonásra nincs lehetőségünk!

Egy helyi bankon keresztül fizethetek?

Igen.

Milyen valutában térítem a DreamTrips Local költségeit?

Az Egyesült Államok fizetőeszközében, vagyis amerikai dollárban, de nem kell hozzá valutaszámlával rendelkeznie.

Milyen jogok vonatkoznak a számlára?

Polgári Törvénykönyv és az USA Net30. fizetési törvénye.

Mikor kapom meg a kimutatást/számlákat?

Minden hónap 15-e környékén küldjük az előző tárgyhónap elszámolását.

 

Milyen dolgok lesznek részletezve ezekben a megküldött számlákban?

A számla részletezni fogja a tranzakciók pontos időpontjait és a teljes DreamTrips Local költséget. Továbbá, megküldünk egy részletes kimutatást időrendben, minden egyes tranzakcióról és a partner költségeiről a tranzakcióban. A partnerünk látja a vendég által begyűjtött (általunk kiegészített) DreamTrip-Pontokat is. Továbbá azt is, hogy a vendége mely városból érkezett.

 

VERSENYHELYZET

Miben különbözik a DreamTrips más kedvezményprogramoktól?

A kuponos kedvezmény programok (pl.Grupon) leárazzák a terméket, ezzel csökkenti a márka értékét is. Nálunk ilyesmi nem történik. A felhasználóink minden esetben teljes árat fizetnek, mikor egy partnerünk éttermében fogyasztanak.  

 

Felíratkozásáért további részleteket küldünk.

Döntésével, a következő szintre lép,hogy több minőségi vendég látogathassa üzletét.